Op deze warme lente dag liepen Gerrit Dijkslag, Geert Wevers en Patrick Ikink een 10 km wedstrijd in Haarle. Bij de Landal-loop denk je gelijk aan bungalowparken maar toch werd deze loop alweer voor de 6e keer georganiseerd. De mannen van Ava gingen voortvarend van start op het Park de "Hellendoornse Berg". Het parcours liep door het Nationaalpark de Sallandse Heuvelrug wel bekend van de onlangs gelopen Sallandtrail. Het pittige parcours en de warme dag maakte het zwaar voor de 102 deelnemers. Gerrit Dijkslag kwam voor Ava70 in 39:17 min (plaats 2 Cat) als eerste over de finish gevolgd door Patrick Ikink 41,26 min (plaats 6 Cat.) en Geert Wevers 42.28 min (plaats 4 cat).  Met 476 lopers in het totaal was atletiek vereniging Atletics zeer tevreden met de opkomst.
Meer foto's op Geert Wevers Weblog