Even poseren met de opgehaalde startnummers.

Zondag 30 maart hebben stonden Ronnie Boekelder, Tonny Baten, Sandra Wassink en Susan Reinders in Berlijn aan de start voor de Halve Marathon.  Precies om 10:05 worden ze weggeschoten om onder grote belangstelling 21 km door de straten van Berlijn te lopen. Ze waren goed voorbereid omdat ze de laatste weken extra km getraind hadden. Ronnie, Tonny en Sandra hebben het hele parcours als team zij aan zij gelopen. Zo konden ze elkaar steunen op de moeilijkste stukken van het parcours. Het liep fantastisch zij Sandra na afloop, met een nieuw PR. van 2:00:46 uur, sinds 9 jaar was ze dan ook heel blij. Tonny Baten die afgelopen winter van de C groep naar de B groep verhuisde liep ook een Pr. en dan te bedenken dat hij pas een jaar geleden de hardloopsport ondekte.

Voor Susan was het voor het eerst dat ze samen met haar man Hendrik Reinders een halve marathon wedstrijd liep. Aan de berichten en foto’s na afloop te zien hebben ze er erg van genoten onderweg. (eindtijd 2:14:35)

Zo was het een week na de opening van ons nieuwe clubhuis een druk sport weekend, vol met grote en kleine wedstrijden. De warme Ava-Lente is begonnen…