Ava’70 pakt drie prijzen tijdens carnavalscross.

In het Duitse plaatste Voerde vond voor de 17e maal de carnavalscross plaats. Tijdens deze editie stonden er drie leden van atletiekvereniging Ava’70 aan de start van de 7,4 km. Gerrit Dijkslag is al sinds jaren één van de betere lopers van de Aaltense atletiek vereniging. Ook in Voerde bevestigde hij weer zijn status. Dijkslag(27:27min) won op het plaatselijk gladde parcours de afstand bij mannen 40. Dano Harmsen is van de drie Ava’70 atleten die in Voerde van start gingen de minst ervaren. Harmsen is pas een aantal maanden lid van Ava’70 maar laat zien over een behoorlijk loopvermogen te beschikken. Harmsen pakte in een tijd van 28:42 minuten een tweede plaats bij de mannen 30. Geert Wevers liep net als twee andere Ava’70 lopers een prima wedstrijd. Wevers(29:40min) pakte een mooie tweede plaats bij de mannen 50. Wevers had de laatste maanden een wat mindere vorm. Maar met deze prestatie lijkt het erop dat hij deze vorm weer aan het terug vinden is.