Drie overwinning in Vreden.

Net als twee weken terug kozen Dano Harmsen, Geert Wevers en Gerrit Dijkslag ervoor om een wedstrijd in Duitsland te lopen. Twee weken geleden was het drietal in Voerde met een tweede en twee derde plaatsen erg succesvol. In Vreden deden de mannen dit nog even dunnetjes over. Zoals verwacht volbracht Gerrit Dijkslag de tien kilometer het snelst van de drie Ava’70 leden. Dijkslag werd in een tijd van 36:39 minuten heel knap derde. Alleen de Duitsers Robin Breer(35:21min) en de pas 16 jarige Stefan Strinck(36:37min) gingen hem voor. Dijkslag was wel de snelste in de categorie mannen 40. Ook Dano Harmsen ging er met de overwinning vandoor. In een tijd van 38:40 minuten won Harmsen de wedstrijd bij de mannen 30. Geert Wevers maakte het feest voor Ava’70 compleet. Zijn 39;47 minuten was genoeg voor de overwinning bij de mannen 50. Alle drie mannen kijken tevreden terug op hun resultaat.