.

Verslag van deTrotse Vader, Rob Berkelder.

Vanmorgen om 8 uur vertrokken naar Apeldoorn samen met Bram. Bram had erg veel zin in vandaag. In Apeldoorn aangekomen zagen we het mooie gebouw van Omnisport dat was al indrukwekkend. Startbewijzen opgehaald en toen kwamen we nog 2 AVA leden tegen Ruben en Stan, die zich ook geplaatst hadden als tijdsnelsten in hun catergorie. Bram mocht er de baan verkennen onder begeleiding van Gertjan Wassink en daarna in lopen onder het gebouw waar een 100 meter baan was.

De AVA leden hebben goede resultaten behaald op de 1 K Runaway in Apeldoorn. Hieronder de uitslagen.

Bram Berkelder 1000meter jongens 7 jaar 6e  plaats 4.08.80 bij 17 deelnemers
Ruben Boekelder 1000 meter jongens 11/12 jaar  8e plaats 3.12.75 bij 16 deelnemers
Stan Prinsen 1000 meter jongens 11/12 jaar 12e plaats 3.16.21 bij 16 deelnemers.

Alle deelnemers kregen een mooie medaille en een tas van de sponsoren en je kon ook nog een leuke krant laten maken waar je dan met foto in kwam staan.
  Filmpje van Bram in Aktie
Link naar Foto's