Zaterdag 1 november en zondag 2 november vindt bij onze hoofdsponsor, Intratuin Bredevoort, weer het jaarlijkse Family Weekend plaats. Gedurende twee dagen is het groene warenhuis uitgebreid met tientallen extra activiteiten. Naast de diverse bedrijven uit Aalten, Bredevoort en Duitse gemeenten, presenteren zich ook een koor en …….AVA`70. Eigenaar Willy Heinen heeft onze club weer gevraagd om de coffiecorner te runnen. Als hardloopvereniging is al vaker gebleken, dat dit ons goed af gaat en dat zal ook vast en zeker dit jaar weer het geval zijn.

Op zaterdag en zondag is de Intratuin geopend van 10.00 uur tot 17.00 uur en kunt u shoppen en genieten van al hetgeen er te zien en te doen is. Voor een gezellig rustmoment  kunt u terecht in de koffiehoek van AVA`70, waar u naast koffie ook zeker terecht kunt voor thee. De gastdames en heren zullen u in stijl ontvangen.

Komt u ook nog even bij ons op de koffie?

De opbrengst van de dagen komt ten goede aan AVA`70 en zal worden gebruikt voor de aanschaf van inventaris voor het clubhuis!