JUBILUMWEDSTRIJD DIJKSLAG IN AMSTERDAM

Voor de 600e keer stond Gerrit Dijkslag afgelopen zondag aan de start van een hardloopwedstrijd. Hij besloot samen met een aantal collega`s van zijn werkgever, Kramp uit Varsseveld, deel te nemen aan de Capital Run for The Hunger Project. Een evenement met als doel om geld bijeen te lopen voor een organisatie, die zich inzet voor een duurzaam einde van de honger wereldwijd. De start vond plaats in het Olympisch stadion in Amsterdam en onze clubgenoot startte op de 10 kilometer. Dijkslag ging supersnel van start, wat resulteerde in een uitstekende tussentijd halverwege. De tweede helft werd echter behoorlijk zwaar en de AVA-troef moest de koplopers laten gaan. Gerrit kwam op een uitstekende 5e plaats over de finish en klokte een tijd van 37, 57 minuten. Een prima prestatie, waar hij dan ook met volle tevredenheid op terugkijkt!