Twee Ava’70 leden lopen in Kleve

Gerrit Dijkslag en Rob Berkelder hebben in het Duitse plaatsje Kleve meegedaan aan de Klever Berglauf. Zoals de naam als doet vermoeden is het een pittige wedstrijd. De wedstrijd is verdeelt in vier ronden. In elke ronde moet er 50 meter geklommen worden. Naast dat het één van de zwaarste wedstrijden in de regio is, wordt de loop ook als één van de mooiste wedstrijd in de regio ervaren. Dijkslag deelde zijn race die rond kasteel ‘schwanenburg’ werd gehouden erg goed in. Hij eindigde in een schitterende tijd van 28:57 minuten. Dit leverde hem een negende plaats op. Rob Berkelder was vorig jaar nog toeschouwer van deze wedstrijd. Dit jaar liep Berkelder zelf mee. Zijn eindtijd was 31:43 minuten. Hiermee werd hij twintigste in een veld van meer dan honderd atleten.