Vanmiddag rond 14:00 ging de Run Bike Run editie 2012 weer van start. Ook dit jaar was het animo voor deze leuke prestatieloop waar bij je moet hardlopen en fietsen groot te noemen. De wedstrijd die al een lange historie kent is alleen voor Ava70 leden jong en oud. Dit jaar had de organisatie een extra categorie nm. Wie heeft de mooist versierde fiets!  De afstanden waren dit jaar voor de heren 3 ronden van 1Km, 5 keer rondje Slingeplas en is totaal 10Km fietsen en als laatst nog eens 2 ronden van 1km hardlopen. De dames en de jeugd liepen en fietste een ronde minder. Meedoen is belangrijker dan winnen is het motto van deze gezellige wedstrijd, daarom was er na afloop nog een hapje en een drankje om nog eens na te praten over de prestaties van deze middag. De organisatie die in handen was van Erwin Wamelink en Luuk te Brake hadden voor div winnaars een leuke prijs bedacht.
Foto's Tim te Brake
Fotoalbum AVA'70