Wim Brinkman kan het tempo van de groep goed volgen

Verslag Marieke Prinsen:
Met nog 10 personen stond Ava toch nog goed vertegenwoordig bij de Eiberrun.
Goed gemutst vertrokken we in onze korte broek richting Eibergen. Bij de inschrijving blijkt al snel hoe een ieder zich voorbereid.
de een heeft zelfs haar stad nr. de dag ervoor al op gehaald de ander laat aan de inschrijving  over welke afstand er gelopen gaat worden.
Op weg naar de sporthal waar het omkleden kan gebeuren blijkt de temperatuur toch al aardig opgelopen te zijn.
Sommigen zijn gefocust op hun  doel en starten bewust toch krijgt iedereen last van het onverwachte warme benauwde weer.
0,5 mijl:
Waar zijn vader Rob nog last had van de warmte, had Bram Berkelder daar schijnbaar weinig last van dat bewijst wel zijn 2e plaats in het door sterke lopers bezette veld. Met zijn eindtijd van 3:11min was Bram zeerl tevreden.
1 mijl:
Linde Klein Nibbelink laat de laatste weken al zien dat haar vorm groeiende is. Ook vandaag was ze weer sterk en dit leverde haar een knappe 2e plaats met een eindtijd van 6:11min
5 mijl:
Bjorn Demkes loopt zijn eerste wedstrijd na de sterk gelopen marathon,dat hij hier alweer van hersteld is laat de tijd van onder de 31 min.zien.
Wim Brinkman heeft het na 6 km goed warm en finisht in 31.55 min.Rob Berkelder en Wim Rensink halen een lage en hoge 34 min. Dat Mirjam Lammers in een korte periode al sterk loopt laat ze zien door hier een knappe 43 min. neer te zetten. Marieke Prinsen eigenlijk gestart op de 10 mijl hield het voor gezien na 5 mijl in de tijd van 40 min.
10 mijl:
Een P.R. was er op de langste afstand voor, de man wie weet wat hij doet, Gerben Deunk 1.18min. Tracey Jewell liet ook maar weer zien hoe sterk ze momenteel is en liep de wedstrijd keurig uit  in een knappe tijd van 1.23min.
5 Mijl Bedrijven Run:
Team Gerrit te Lindert. 6e plaats met team Interwand