Onlangs namen de jeugdleden Bram Tolkamp en Mark te Brake deel aan het N.K.-cross in Tilburg. De wedstrijd maakte deel uit van de internationale Warandaloop en naast de nationale toppers verschenen er ook diverse buitenlandse lopers aan de start.

Bram Tolkamp kwam in actie bij de jongens B en werd in het totale klassement 32e in zijn leeftijdscategorie, terwijl hij als 26e eindigde op het N.K.
Mark te Brake is herstellende van een achillespeesblessure en pas weer een aantal weken volop aan het trainen. Hij startte dan ook zonder hoge verwachtingen bij de jongens A en mag, gezien zijn leeftijd, ook volgend jaar nog in deze leeftijdsklasse starten. Mark was niet geheel fit en sprak na afloop van een enigszins  teleurstellende prestatie in een wedstrijd, waarin hij op een wat beter resultaat had gehoopt. Te Brake eindigde als 35e overall en als 24e op het N.K.
Beide AVA`70 junioren hebben in Tilburg een mooie ervaring opgedaan!