Deze Kanjers gingen u voor in 2022.

Fit het voorjaar in?  Dat kan..

Ben je benieuwd of hardlopen in groepsverband iets voor jou is? Heb je ooit een clinic gevolgd, maar heb je er geen vervolg aan gegeven? Ben je geblesseerd geweest en wil je het hardlopen eigenlijk wel weer op gaan pakken? Hoor jij bij het clubje ex-AVA-janen die het hardlopen en de gezelligheid toch is gaan missen?

Binnenkort wordt er bij AVA`70 wederom gestart met een cursus “Hardlopen voor beginners.” Tientallen lopers en loopsters hebben in het verleden reeds deelgenomen aan de cursus en velen hebben de smaak inmiddels flink te pakken. Onder deskundige leiding van de ervaren trainers Marco van Rijs en Geert Kip, wordt er gedurende 10 weken gewerkt aan de grondbeginselen van het hardlopen. Daarnaast wordt er ook aandacht besteedt aan de warming-up, de lichaamshouding, het schoeisel e.d.

De start van de hardloopclinic is maandagavond 13 maart a.s. om 19.30 uur op het  AVA`70 complex, Bredevoortsestraatweg 110-a in Aalten. Het inschrijfgeld bedraagt € 50,00 voor de gehele cursus van 12 trainingen, inclusief koffie en thee na afloop. Aan deze clinic voor beginners kunnen maximaal 20 lopers en loopsters deelnemen. Voor dit aantal is gekozen om de deelnemers voldoende aandacht te kunnen geven tijdens de trainingen.

Voor nadere informatie en aanmelding kun je mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

“Sportief Wandelen” vormt binnen AVA`70 ook een onderdeel  van de activiteiten en mag zich verheugen in een steeds groeiende belangstelling. Voor verdere inlichtingen kunnen geïnteresseerden contact opnemen met;

Dirk ter Maat:

T: 0543-474027

Neem de stap en kom in beweging!