Zondagmorgen stond een trio atleten van AVA`70 vroeg aan de start bij de 36e editie van de Grenzlauf in het Duitse grensplaatsje Elten. Bij de jongens onder 12 jaar bleek Mees Prinsen in een goede vorm te verkeren en hij liep naar een prachtige 3e plek in de wedstrijd over 2 kilometer. Zijn eindtijd van 9,15 minuten leverde hem een podiumplek op. Broer Stan kwam uit in de categorie jongens onder 14 jaar. Hij was deze ochtend in uitstekende doen en duldde geen tegenstand. Een hele fraaie 1e plaats was een terechte beloning voor een sterk gelopen wedstrijd.
Bij de 5 kilometer liet Rob Berkelder zich niet alleen bij de start in de voorste rijen zien, maar ook in de wedstrijd. De AVA`70-atleet liep een sterke race en kwam uiteindelijk een fractie tekort voor een podiumplaats. Met een tijd van 19,11 minuten was Berkelder echter zeer tevreden.

Uit het archief: verslag 2011

Uit het archief: verslag 2010